ستارز فور ايفر
منور منتدانا ضيفنا الكريم نود ان تكون فى تمام الصحه والعافيه ونود منك التسجيل لانك غير مسجل
ستارز فور ايفر
منور منتدانا ضيفنا الكريم نود ان تكون فى تمام الصحه والعافيه ونود منك التسجيل لانك غير مسجل
ستارز فور ايفر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ازاى تحرق دم اى بنت

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
moro
Admin
moro

ازاى تحرق دم اى بنت Empty
مُساهمةموضوع: ازاى تحرق دم اى بنت   ازاى تحرق دم اى بنت I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 27, 2010 1:40 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

يلا بقى انا نويت و النية خير انى اقوم بحملة على البناتازاى تحرق دم اىبنت

بصــــــو بقــــــــى يا رجــــــــالتنا

العملية فى منتهى السهولة و سيتم عرضها من خلال عدة مواقف متتاليةوربنا يقدرنا على بنت حواء

1-
اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة وبتسألك انت عامل ايه ازى احوالك ؟ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانىفرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟

2-
ولما ترد و تقول خلاصانا اسفة
ترد و تقول شىء طبيعى

3-
لو كنت ماشى فى الشارع و عدتقدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الرخامه او على الاقلترش عليها ميه
!!

4-
لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنتحلوة افضل باصص لها و متنح و لما تسألك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع ونفضلها
.......

5-
لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة وقالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوتبابا حسنى بالظبط

6-
لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسألك عن رايك فىشكلها قولها هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى!!!!!!

7-
لو عايزتغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولكمثلا : الساعة 4.30 بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة
!!!!!

8-
لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجىجنبها و تزمر على اخرك
.....

9-
لو نفسك تمشى مع بنت عندك فى الكليه وكانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول)
.....

هتنادى عليك
........

-
احمد .... ممكن لو سمحت
......

-
بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانكشفتها قبل كده
......

طبعا و شها هيبقى احمررررررر لكنها بعد كده هتروحتشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك واد تنك وبارد وماعندكش دم ولا ذوق
....

وفجأه روح كلمها عادى وقولها كنتى عايزه ايه و لا كأن حاجة حصلت
......

هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك
.....

10-
لو انت فىمحل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........ والبياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين انا جى قبلالانسه (طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده)

11-
لوانت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المرايةطبعا اتصرف فورا و قعدها جنبه و اقعد انت ورا!!!!!!

12-
لو انت مصاحببنت جدعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايمعلى السرير بعد ما انضرت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى .... امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مشعارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما سقطت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبتو اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ...... مشعارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس عليا
!!!!!!!!

13-
لو خطيبتككانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورةالجنان دى؟؟؟
قولها: هو انتى مين فيهم!!!!!!!!

14-
لو كنتماشى مع بنت سمرة وكانت لابسة فستان احمر و قاليتلك دلعنى
....

قولها : يا فحم مولع
..!!!

15-
لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه
ردعليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها!!!!!!

16-
لو بتسألك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمهادعاء و شاقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها ساره
!!!!!!!

17-
لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك
قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك كانت محفظتى هتفضل مليانة
يارب يكون الموضوع عجبكم شكرا ازاى تحرق دم اى بنت Icon_cheers

https://starz4ever.yoo7.com
moro
Admin
moro

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم اى بنت   ازاى تحرق دم اى بنت I_icon_minitimeالسبت يوليو 31, 2010 10:12 pm

هى البنات عايزه كده
samo2600

samo2600

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم اى بنت   ازاى تحرق دم اى بنت I_icon_minitimeالخميس أغسطس 19, 2010 10:47 am

wallhy gmdaaaaaaaaaa
wy enta zy el3saaaaaaaaaaaaaal
يويو ايه

يويو ايه

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم اى بنت   ازاى تحرق دم اى بنت I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 20, 2010 2:56 pm

علي فكره حرام عليك البنات زي العسل واكيد احسن منكم انتم الاولاد ودايما بيقولوا البنات احسن من الاولاد
بوسى كات

بوسى كات

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم اى بنت   ازاى تحرق دم اى بنت I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 26, 2010 6:31 pm

[center]تصدق ياواد انت رخم قوىىىىىىىىىىىىى

ياساتر ايه الرخامة دى

ازاى تحرق دم اى بنت
صفحة 1 من اصل 1